Briged Al-Qassam

Briged Al-Qassam
Berjuanglah singa Allah!

Monday 24 December 2012

Assalamualaikum...
salam hadrah :)

"bukanlah aku sengaja
melindungi rasa dijiwa
namun bimbang diri kan terleka
hanyut dibuai mimpi indah
hingga terabai segala cita"

bait lagu tu memang menyentuh hati...hehehe <koya (org ganu kate) ...aku pun pernah rasa cinta kpd seseorang ..tapi bila aku tanya sama ukhti ku dia bagi nasihat...salah satunya dia ada cakap itu cinta atau cuma kagum?? aku rasa itu cuma kagumku pada dirinya .ya aku akui memang aku sebenarnya hanya kagum dengan kebaikkan dirinya..Alhamdulillah Allah melindungiku dari rasa cinta yang hanya untuk yang halal bagiku...walaupun kerap bertembung dengan dia tapi aku cuma mampu melihat ...insyaAllah klau memang jodohku dia akan datang menemui waliku ..itulah cara yang gentlement tau..insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment