Briged Al-Qassam

Briged Al-Qassam
Berjuanglah singa Allah!

Wednesday, 26 December 2012

segalanya kerana Mu

Assalamualaikum...

hurmm malam nie xrasa nak tido plak sedangkan esk
kelas awal...hurmm kadang-kadang bila banyak asgm atau kuiz dan rasa 
beban seakan akan bertambah ada pulak rasa nak give up tapi
bila fikir mak n ayah ...aku xnak hampakan harapan diorang...ALLAH ALLAH ALLAH
...istighfar3...ya Allah ,walaupun kuat manapun ujian itu aku harap Engkau tabahkan hatiku dan ku tak akan minta untuk Engkau ringankan dugaan yang telah Engkau berikan dan tidak pula aku meminta untuk menambahkan ujian yang Engkau turunkan yaRabb...

~jika ada niat macam 2 kte kne niatkan tujuan kita belajar adalah untk menimba ilmu kerana Allah
~ingat mak n ayah kita...susah2 diorang cari duit untuk bagi kita belajar tinggi2...nak nye tgk anak2 dia belajar...
~brsungguh2 melakukan sesuatu..tekun tu pntg...fokus pom penting ...sbnarnye same jer...last2 due2 pntg laa...

bila masuk IPT yang firs mesti ingat nak cri jodoh kan??xpyh lar cbuk2 nak cri ada Allah simpan dia untuk kita kalau tidak di dunia tapi insyaAllah di akhirat sedang menunggu wahai muslimah :)

BaRakallah fi Kum

No comments:

Post a Comment